2015. január 23., péntek

Veszettség




Azeltévedések utáni hét után már nem magamat hagytam el, hanem a cuccaimat...:(
Miután a kedvenc zoknim a folyóba veszett, egy másik zoknimra került a sor.
Na de mit ér a zokni, ha nincs hozzá cipő? - kérdi az erasmusos az anyanyelvén, majd megtalálja a cipőmet.
Chit Him Chan (Timmy) volt az, aki kínai vacsorára invitálta az Olli kummihoz tartozó hallgatókat.

Kínai vacsi a Club 16-ben


A zoknimat annyira nem sajnáltam, a cipőmet annál inkább. Nemrég vettem, még egy hetes sem volt. :(

Ám jött a másnap, amikor az ajándékba kapott PTE-s pulcsimon volt a sor. Bowlingozás közben hagytam el.


Csütörtökön a karkötőmet fejeltettem az alábbi videón látható brazil úriember afrikai barátján:





Pénteken pedig az afrikai-brazil esten hagytam el a fényképezőmet, ollé!!




 




Az elveszett ereklyéim végül gazdára találásuk után visszakerültek hozzám. 
Ezúton is merci, danke, grazie, dziękuję, дякую, ขอบคุณค่ะ, kiitos!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése