2015. január 26., hétfő

Hamupipőke

A már korábbi "Veszettség" című bejegyzésben már említettem, hogy elhagytam a cipőmet. No ebből a hagyatékból a későbbiekben hatalmasat profitáltam, ugyanis:

ha a nem hagyom el a cipőmet, akkor 
nem megyek a finn óra után a Club 16-ba érte, 
nem maradok ott random IT Crowd részleteket nézni a Club 16-ban, 
nem megyek az erasmuszosoknak szervezett karaokee estre a fáradtságomra hivatkozva,ami a Club 16 mellett van,
nem hagyom el MEGINT a cipőmet,
nem ugrok ki belőle éneklés közben,
nem dobom oda a cipőmet a közönségnek .

Huhaa...erre az utolsó momentumra azért mégiscsak illene kitérnem...a veszett cipőm egy tornacipellő, amely szinte teljesen megegyezik az egyik ESN-es srác, Janne cipőjével. Buzgón mondtam neki, hogy várjon egy pillanatot, csak kicserélem a hótaposómmal, és megmutatom, hogy tényleg ugyanaz a két cipő. Viszont miután átvettem, pont valami veretős számot énekeltek a többiek tömegesen a színpadon, így muszáj volt csatlakoznom. No niin.

Aztán itt történt a hopp: kiugrottam a cipőmből, és ha már kiugrottam, fogtam, és a közönséget alkotó tömegbe dobtam. Mivel mi, a fellépők is tömeg voltunk, senki sem látta, hogy kitől, miért indul az a valami...mi is az egyáltalán?... csak azt hogy indul, és indul, és repül, és ível, és baiiing, becsapódik.
Bíztam benne, hogy egy finn kapja majd el, aki becsületesen visszaszolgáltatja majd hozzám. 
Így is történt, csak még tovább: nem is akármelyik finn kapta el: Janne kapta el, akinek eleve meg akartam mutatni a cipőmet!!!
Két legyet ütöttem egy csapatással!
OhO

Mikrofonnak jó lesz a pohár is
Kulinkikken karaokeezik
A cipő, a cipő, a cipőőőő és Janne (hazafelé)

MEGFIGYELÉSEIM:
-először szórakoztam önfeledten.
-újabb hapsikíséret hazafelé Luca+Kulinkikken+Lumitaxis társasággal. már kezdem unni.
-a finnek becsületesek (nem a cipő miatt)
-a cipőnek a cipős szekrényben a helye!
-magyar nyelvben sokszor mondom a "csóri" kifejezést,ha nagyon sajnálok valakit...valami ilyesmi kellett az angolomba is, ez lett a "poor child". Gyorsan terjedt... többen is használják...én vagyok a finn Yogee...:P :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése