2015. január 13., kedd

Bevásárlókosárlabda

A pécsi egyetem számára 12 kreditet kell teljesítenem a finn egyetemen. Ez idő alatt az otthon lévő tárgyaimra is oda kell figyelnem, ahol kb. 30 kredit az elvárt. Szerencsémre három tárgy megegyezik a magyar egyetemével, így el tudom majd őket fogadtatni. A maradékot a távolból követem beadandókkal, és a hazaértem után vizsgával.

Ouluban két periódusra van osztva egy félév. Jelen pillanatban C periódust írunk. Két tárgyam lesz egészen márciusig: Brand management (6 kredit),  Survival finnish language (2 kredit). Továbbá egy tárgyam lesz májusig: Leadership coaching (6 kredit). 
A túlélő finn kurzuson biztosan fennakadt a szemetek...ezen a kurzuson tanuljuk serényen a finn nyelvet. Nagyon nagyon érdekes! A kedvencem! A finn tanárnőnk egy angyal, egy valóságos lumiangyal!!


Lumiangyal tanárnéni és a névtáblám


Lám, lám, azért látszik, hogy Nora nem egyenesen a lomistól ment finn órára.





Szóval a jelenlegi álláspont szerint hétfőn, kedden, csütörtökön van egy másfél órás kurzusom, és pénteken két másfél órás. A pénteki kivételével 12:15-től és 16:15-től kezdődnek...hmm..meg tudnám szokni...
meg is fogom! :D
A lazácska órarendemnek köszönhetően a sportolásra is lesz elég időm. Mivel van NISO kártyám, ingyen látogathatom az általuk szervezett kosárlabda-, foci- röpi-, és jogging edzéseket.

Egy keddi kosáredzést ki is szúrtam magamnak. Mivel az edzés helyszíne a városközpontban volt, előtte az ugyancsak központban lévő Lidlben vásárolgattunk Neza-val. Ő már eleve a központban volt, így megbeszéltük, hogy a rendőrös Toripolliici szobrocskánál találkozunk. Először mentem Lumitaxival a központba, így az eltévedés valószínűségét belekalkulálva 40 perccel indultam korábban.
Nem kellett volna.... :D Lumitaxi vén taxi, tudja a helyes utat!
10 perc alatt ott is voltam!
Mivel teljesen átfagytam, gondoltam bemegyek a rendőrségre átmelegedni, csak nem dobnak ki...
hát jó is, hogy nem dobtak, hiszen nem is a rendőrség volt az, hanem maga a VÁSÁRCSARNOK!!!
A kicsi, kellemes, szívet melengető oului vásárcsarnok...(száz kiló rénszarvashússal).
Tele táskával mentem a Lidlbe...

A vásárlás után, Néza-tól búcsút intve Kulinkikken nyakába vette a várost, és a Here alkalmazást a telefonján, hogy megtalálja a kosáredzés helyszínét.
Először egy óvodába mentem be. Másodszorra pedig egy középiskolai kosáredzésre. Miután a portás elküldött, mondván, hogy itt csak kamaszok edzenek (:D), kénytelen voltam továbbállni....
újabb épület, újabb kosáredzés, ismeretlen három szem fiatalember. Úgy néztek rám, mint akit még sosem láttak, végül megengedték, hogy csatlakozzak.
Azóta sem tudom, hogy kikkel, milyen kosáredzésen voltam, de a beígért hárompontost elküldtem Pécsre! :))

MECCSFIGYELÉSEIM:
-Nagyon sok ráhangoló játék! Nagyon sok! (tetszik)
-Rájövök, hogy nem híztam meg. Ok: kettővel kevesebb nadrág, hárommal kevesebb pulcsi.
-A kosárszókincsem érdekében jobban oda kellett volna figyelnem a Boston meccs közvetítéseire.

MEGFIGYELÉSEIM:
-Mióta Nora látta a sarki fényt, különleges képességekre tett szert, például a tükörírásra.
-Nem minden az, amilyen szobor áll előtte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése