2015. január 15., csütörtök

Második hét

A második hetem a továbbiakban épp annyira mozgalmasan folytatódott, mint egy átlagos pécsi. Kis főzés, kis mozgás, kis ez, kis az...a kurzusok már elkezdtek pörögni, főként a Brand Mangement, amelyből pre exam-ot is kellett tennünk. 

Csütörtökön City Rally-t szerveztek nekünk: csapatokra osztva, versengve kellett kocsmáról kocsmára teljesítenünk különböző feladatokat. Többek között volt activity, filmforgatás, karaoke. Külön díjazták, ha az állomásokon énekeltünk vagy táncoltunk. A csapattáncunk leginkább egy vígan éneklő százlábúhoz volt hasonló, azaz vonatozva keringtünk jobbra - balra. Vicces volt. 
Az énekünk viszont páratlanságos volt. 
Öregecskébb egyetemista ismerőseim biztosan emlékeznek azon végzősök estjére, mikor Yogee-val, Csipivel, Fannival és Zsófival felléptünk a finn Levan Polka-t énekelve. Anno éjszakákon át magoltam a finn szöveget, az első két versszak volt az én részem.
Négy év telt el azóta, és még mindig emlékszem rá.
Akkor még nem tudtam, hogy károm származik belőle, ha kidobom a kottát...:D


Elég volt csak annyit mondani a többi csapattársamnak, hogy mummogják, a "pol - pol, pol -pol.."-t , s egyszer csak beléptem a finn szövegemmel... 
a csapattagjaim meglepettségükben elrontották a "pol - pol"-t, a finnek pedig majd leestek a székről (mind a nyolc állomáson).

Száz lábunk van, de torkunk egy!

A City Rally fáradalmait kipihenve a hétvégén Kristynával és Neza-val összedobtunk egy szuper ebédet és sok krumplit.



Ebéd után a NISO által szervezett röplabdaedzésre mentem, ahol három csapatot alkotva játszottunk egymás ellen körmérkőzéseket. Utoljára három éve röpiztem fél órát a Pollack strandon...ahhoz képest elég jól ment! Megnyertük!!!


Hosszú egy szombat volt, és még korán sincs vége. Az edzés az egyetem mellett volt, helyileg és időpontilag is közel a következő Corridor party-t magába foglaló kolihoz. Nora ebben a koliban lakik, így megbeszéltük, hogy együtt készülődünk majd a buliba. Viszont a tradicionális finn ital kóstolgatásának köszönhetően ebből semmi nem lett...



a Corridor party-ról három órát késtünk. :D :D




MEGFIGYELÉSEIM:
-A finnek jobban tudják, hogy melyik kolbászkát lehet nyersen megenni. Én (még) nem töltöttem itt elég időt ahhoz, hogy tudjam!!
-Michelle első activityzésénél a reakciója, mikor megtudja, hogy ugyanazt kell mutogatnia, amivel korábban a szabálymagyarázáskor példálózott. ("Like a snake?" :D)
-Újabb veszélyes angol berögzülés: a tomatoes nem potatoes...(sajnos engem küldtek a főzéshez bevásárolni)
-Indiai barátunk arca, mikor ráeszmél, hogy az egyetlen indiai szó, amit tudok, az a kedvenc kajája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése