2015. május 9., szombat

Helsinkim- 3. nap

A harmadik nap Helisnkiben egyben az utolsó napom volt.
Reggel elbúcsúztam Jacky-től, és a háztól. Mindenkinek hagytam kis búcsúüzenetet az asztalon "See you in O.Z.O.R.A." aláírással.

Azt hittem belefér még az időmbe a legnevezetesebb épületek körbeszaglálása, de sajnos időm híján nem kockáztathattam. Legalább lesz miért visszatérnem, nemde? :)

A buszút hazafelé ismétlés volt. Mikor idefelé jöttünk, gondolatban írtam egy listát az ablakon át látottakról. "Ezt is meg kell majd néznem!" "Ide is el kell majd jönnöm!" Én mondom egy nap nem és nem és nem elég Helsinkire, de még kettő sem. 

Mondjuk ez a szállásodtól, a lakótársaidtól, és lelkiállapotodtól is függ... vagy mindent ki akarsz hozni belőle, kapkodsz, futsz, sietsz, vagy pedig lassan mész, békében, mindent átérzel, mindent megélsz...
remek kirándulás volt, minden egyes porcikájára élesen emlékszem. 
A különlegessége, hogy egyedül voltam mélyen belém véste az ott történteket. 




Sometimes You need to walk alone. Just to show that you can.


MEGFIGYELÉSEIM:
-Sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése