2015. május 3., vasárnap

Lumitaxi


Lumitaxi-48 E. She always knows the right way!

Közel a vég.
Már nincs órám a suliban, ... van viszont két lábam, így úgy döntöttem, hogy elkezdem posztolni eladásra a bringám, mégpedig a versenytársaihoz képest magasabbb áron.
Ha nem viszik, mint a cukrot, még mindig van időm alacsonyabb árért eladni.
Álmomban sem gondoltam volna, de vitték.
Három percen belül három jelentkező volt rá.
Hát ez mégis könnyebb lesz, mint álmomban sem gondoltam volna!
A leggyorsabb másnap érkezett megnézni Lumit... bevizsgálni, megnyomkodni a kerekeit, megnézni a fényezését, ahogy szokták.
Akkor döbbentem rá, hogy mit tettem, mikor ott volt a 48 euro a markomban, és a biciklim sehol.

Kulinkikken:-Do you know what is this?
Evelien van der Klaauw:-Yes, it is 48 euros!
Kulinkikken: -No! It is Lumitaxi!!! What did I do??!!

A fenébe is a 48 euroval, sőt az összes euroval a világon! Lumitaxit nem lehet pénzben mérni. She (!!) felbecsülhetetlen!! She always knows the right way!

Lumi. Az első körét velem -23 fokban tette. Az egyik leghidegebb napom volt, de muszáj volt karikáznom vele egyet.

Az első lépések :D
Sokszor sírt, aztán csak akkor hagyta abba, ha felpumpáltam.
Minden egyes alkalommal, mikor már nem jöhetett velem tovább, megcsengettem a csengettyűjét, "prrririmm", és megsimogattam az ülését.
Kék volt, mint a tenger, és gyors (váltók nélkül inkább negyed gyors), mint a szél. Sokszor oly' gyorsan szaladt, hogy megfagytak a szempilláim! Oo



Az én öreg bringám mindent túlélt.
Emlékszem, amikor minden egyes kanyarban meg kellett állnom, hogy kiszabadítsam a kereke és a sárhányója között bennrekedt havat.
Emlékszem, amikor két héten át tükörjégen elvitt A-ból B-be úgy, hogy egyszer sem estünk el.
Na jó. csak egyszer...:D

Ei, Lumi! Ilyet többet neee!!
...amikor lehelgettem a befagyott zárát, mert kint hagytam éjszakára...
amikor my Bolázzsal dupla engem vitt fel a hegyre, és vissza...
Janne, Lubos, Stefan, Else, Marieta... mindenki más szívébe is belopta magát, akinek kölcsönadtam.
Emlékszem, amikor virágokat tűztem a kosarába, és beállítottam a telefonomon háttérképnek...


...amikor rájöttünk my Bolázzsal, hogy Nokia Lumia, és a Lumilima (hókastély) a Lumitaxiról kapta  a nevét!!

hóviharban, télen-nyáron csak vitt és vitt, megállás nélkül...

hiányozni fog!!

Last round
Lumitaxi! Örökre a szívembe zártalak!


MEGFIGYELÉSEIM:
-A bicajom eladásával tudatosult bennem, hogy igen, megkezdődött a visszaszámlálás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése