2015. április 20., hétfő

Change

A Pirates of the Baltic Sea háromnapos kirándulás során Stockholmot naplementével búcsúztattuk.




Back to Helsinki!
A második éjszaka  az előzőhöz hasonló programokkal telt. Ismét koncertek, ismét tánc, versenyek, ismét beöltözés... ezúton Hollywoodi sztároknak. :)


A színvonalas programokért le a kalappal a finn ESN csapat előtt!!
Én ugyan nem használtam ki maximálisan az általuk és Erasmus tömegek által nyújtott lehetőséget, ellenben ügyesen mixeltem életem első tengeri utazásával.

Vegyülni ugyan vegyültem, hisz' mégiscsak itt minden a pártyról szólt... ennek köszönhetem mélyebb barátságomat Villővel (in: International Food and Culture Festival bejegyzés) és a kis holland lányokkal.

Else van der Wal
The Van der Family
Rátaláltam továbbá még egy Dánielre, akivel egy kellemes beszélgetés után jókat mulattunk a táncparketten történt "na most akkor ki csókolta meg a barátnőmet?!" szituációkon.
Pártyzni is pártyztam... egészen lábraálltalanságig.

A reggel történtek után mégis úgy éreztem, hogy számora ez az utazás sokkal többet jelentett egy erasmus bulinál.
A záróbuli az óraátállításnak köszönhetően reggel 06:00-kor fejeződött be. Fél füllel hallottam, hogy "irány a napfelkelte!".
Világosnak ugyan világos volt, de a nap még sehol, szél viszont annál inkább, amely a legtöbbeket vissza is kergetett a kabinjukba.
Lassacskán egyedül maradtam, viszont nem adtam fel, hanem inkább felfedeztem a fedélzetet és egyenesen belegyalogoltam a tengerbe...

Step
by
step
Új volt ez az egész. Még sosem utaztam a tengeren, sőt! Második alkalommal láttam csak szemtől szembe (Ouluban hófödte még). Felfoghatatlanul hatalmas és gyönyörű volt...

flow-szerű állapotba kerültem
teljesen elmerültem
leírhatatlanul boldog voltam

majd visszamentem a napflekeltéhez, és kővé meredve néztem végig a pillanatot.





MEGFIGYELÉSEIM:
-Sok a tengeri betegség nyom. A szobánk ajtaja előtt is.
-A két lány szobatársamon kívüli fiú (!!!) szobatársamat csak álmában láttam.
-A Pirates óta fenyőfák helyett már csak napfelkeltéket vagyok képes rajzolni.
-Hevesen dobog a szívem a bejegyzés írása alatt.
-Mélyről érkező változást érzek magamon.

1 megjegyzés:

  1. dejóóóóóóóóóóóóóóóóó
    dejóóóóóóóóóóóóóóóó
    flowflowflow :)

    VálaszTörlés